Att göra ett slut är att göra en början


Brist på bilder så fick bli en bild på denna godingen

Imorgon är det alltså nyårsafton, och i övermorgon är det 1 januari. Ett nytt år. Jag har hunnit gå min första termin i gymnasiet och tiden går så fort att jag inte hinner med. Jag har haft en jättebra jul, även fast det inte varit en vit sådan, och jag har fått så mycket fint av nära och kära.

Jag ska fira in det nya året hemma hos Rikard, kommer antagligen bli en lugn kväll med hans familj och lite vänner precis som det var förra året. Skillnaden mellan förra nyåret och det här nyåret är att januari kommer vara en nyttighetsmånad för min del. Har en deal med min bästavän Susanna och januari ut kommer bestå av loka och grönsaker med dipp ipricip. Inte mig emot då jag vet att jag kommer så mycket bättre när jag klarat det!
 
Puss på er, vänner och ovänner, ha ett trevligt nyårsfirande och så hörs vi när vi hörs!

Josefine Andersson

Alltså kladdkaka kan ju vara jordklotets bästa.....


sv: Kan nog vara bland det godaste som finns :D! Har gjort den hundra gånger om. Typ.
Och nej, vaniljpulver är bara ren vanilj utan konstigheter (vaniljstång malt till pulver) som du kan hitta i en liten burk i bakhyllan på Ica :]
KRAM

Svar: Det kan jag inte annat än hålla med om!Och tack så mycket för svaret haha :}
Linda Löberg


URL: http://typjosefiine.blogg.se/  Postat den:  2014-01-06 / 11:37:05

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar