Dansa fastän hjärtat brister



Okej, började ju gymnasiet igår. Ny skola, nya människor. Jag går Restaurang och livsmedel på Ekeby gymnasiet och som tur är hamna jag i samma klass som Frida och Aon, men allt känns så konstigt. Känns verkligen inte som att det är min nya klass och som att det är dom jag i 3 år framöver ska spendera min tid tillsammans med, but we'll make it work.

Inte nog med att jag varit sjuk den senaste veckan, jag fick även en extra liten "sjukdom" på köpet som gjorde att jag inte kunde sova en endaste minut under hela natten iförrigår då jag låg i smärtor, vilket istället ledde till att jag försov mej idag. Andra dagen och jag kommer försent ✌. Men som tur var så har inte min bror börjat skolan än så fick skjuts, bästa. Idag fick vi även våra kläder och skor, så imorgon ska tydligen min klass laga efterrätt till hela skolans ettor och tvåor. Funtimes.

Nu ska jag försöka städa mitt rum innan mina föräldrar kommer hem från sin lilla resa. Hörs latero
 
 
 

Norea

Har inte kommenterat din blogg förut men tycker så synd om dig som är sjuk haha, krya på diiiig :)

Svar: Haha, visste inte att du läser min blogg :) Tack så jättejätte mycket, det behövs! Haha :)
Linda Löberg


URL: http://noreaas.blogg.se/  Postat den:  2013-08-20 / 16:54:43

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar