Äppelte och kesomackor





Haha förlåååt för alla matinlägg, men har inget annat att ta kort på, därför blir det så.

Var ju i Rättvik igår. Åkte halv 8 hemifrån och var uppe vid 10 tiden. Vi hämtade då upp Rikard och åkte till insjön och leksands knäckebröd (?) bl.a. Gick även runt på stan och kollade på alla bilar.
Tanken var egentligen att vi skulle sova kvar, men vi ledsnade på vädret och åkte hem på kvällen istället. Rikard stannade kvar så får inte träffa honom förns på lördag igen
 
Jaja, ska nu städa mitt rum, så vi hörs och vi syns!
 
 


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar