Sweet 16



Idag (igår) fyllde jag alltså 16. Har haft en supermysig dag. Vaknade upp bredvid pojkvännen runt halv 8 imorse då familjen kom och väckte mej med sång och frukost på sängen, åt en jättegod frukost och drog sedan ut med pappa på första övningskörnings-rundan. Sen så har det varit jättefint väder, vi har premiär-grillat, det har varit jättemysigt med släkten på besök och jag har fått jättefina presenter. Är himla nöjd! En otroligt lyckad födelsedag helt enkelt


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar