Wanties for spring

Wanties for spring

1. En parfym som luktar huuur gott som helst // 2. T-shirt från nelly.com // 3. Sjukligt snygga skor från Jeffrey Campbell // 4. Klocka från Michael Kors // 5. Converse med platå, vill haaa! // 6. Brunt läderband till min Daniel Wellington // 7. Grå basic t-shirt från ginatricot // 8. En stor weekendbag från H&M

När jag har pengar så hittar jag absolut ingenting som jag vill ha, och när jag inte har pengar så hittar jag hur mycket som helst. Just nu så är fallet det sistnämnda. Jag skricker efter nytt men plånboken säger ifrån. Jag vill ha lite nya basicplagg, en bra väska och nya skor. Jag skulle verkligen inte tacka nej till dessa godingar och speciellt inte conversen! Är helt förälskad i dom, så förhoppningsvis är dom mina i början av maj.

Ella :)

Kolla på aliexpress.com när det gäller michal kors klockan, inte äkta men då antar jag att du får betala sjuukt mkt mer. Dock tar det lite tid att få hem den... "/ mem kolla kan du ju alltid göra :) angelica sundlöf köpte sin MK klocka där :)


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar