Pour homme



Så mycket plugg, så lite tid. Min hjärna har bokstavligen tagit sommarlov redan, så ingenting går.
Borde skriva klart min SO-sammanfattning men sitter istället och luktar på Rikards parfym som han lämnat här.
Träffade honom för några timmar sedan men saknar honom ändå. Som tur är så får jag träffa honom snart ändå, min fina, så jag får någonting gjort. Vill ha sommarlov nu.

Cajsa Torres

SV; Appen heter skrattappen :)


URL: http://chawey.blogg.se  Postat den:  2013-05-23 / 21:44:29

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar