Påsklov, mys och godis


Förlåt för alla dessa smoothie bilder, men det är ju så gooott (mellan fil, frysta hallon, björnbär, blåbär, gojibär och havtorn)


Hejsan godingar
! Kom hem från mormor och morfar för bara en liten stund sedan, har varit på påskmiddag. Fanns mycket gott och hon bjöd även på pannacotta, namnam!

Har varit hos Rikard sen i torsdags, därför det inte blivit någon uppdatering. I fredags kom även Susanna och Axel dit och vi hade film/mys/pratkväll. Supermysigt  Och idag när jag kom hem låg det ett påskägg från mamma och pappa på sängen och väntade, gullisar, och Rikard kom hem med två Ben and Jerrys till mej. Tror någon vet hur han ska få sin flickvän glad!

Glad påsk på er!

sannas rum

Yummy vad gott :)

Svar: Verkligen! :)
Linda Löberg


URL: http://sannasrum.blogg.se/  Postat den:  2013-03-31 / 12:08:24
fannie karlsson

sv: det lät ju toppen :)
Har vart lite inaktiv på bloggen på senaste tiden, men det är väl det vanliga som hänt.. skola osv :)

Nu under påsken har jag vart ute med min mamma, sedan drog jag och en av mina bästa killkompisar till min farmor och var där 3 dagar. Ute med skoter och fiska osv. sånt som man gör på påsk :)
Vad har du själv gjort under påsken `?:)


URL: http://fanniekarlssons.blogg.se  Postat den:  2013-04-03 / 21:09:25

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar