Motivation, vart är du?


Jag förstår inte att det ska vara så jäkla svårt att bara komma igång. Jag vill så gärna börja träna, jag vill nå mitt mål. Men ändå lyckas jag inte tvinga ut mej själv på en joggingrunda. Jag vill visa att jag också kan. Blir galen på mej själv, jag har ingen motivation alls. Det är inte så att jag inte tycker om min kropp, jag vill bara bli lite smalare. Känna mej bekväm lixom. Och istället för att gå ut och springa så trycker jag i mej en påse godis typ ..

Ni som tränar, hur gör ni? Är sjukt tacksam för tips för jag är less på det här nu!

Rhoda Alemayehu W Michael

- ellerhur hittar inte motivationen haha :( bloglovinbyte?

Svar: Haha fy vad det suger :( Ja visst, följ mej så följer jag dej! :)
Linda Löberg


URL: http://rhodamichael.se/  Postat den:  2013-03-06 / 21:51:09
Rhoda Alemayehu W Michael

- javeet *-* följer dig nu säg till när du följer mig`?:D blev nr 3 förresten

Svar: Började följa dej nu :) stod att du hade 178 och står fortfarande det men jaja .. haha. Om det var det du menade med att du blev 3 på min? :)
Linda Löberg


URL: http://rhodamichael.se/  Postat den:  2013-03-06 / 22:00:04
Alicia

Oj, vad svårt att ge tips för att komma igång, hihi. Bara bestäm dig för att nu jävlar ska jag göra det här, och bara genomför det, tänk på hur bra det kommer kännas efteråt liksom, tyvärr mitt enda (dåliga) tips hehe :)

Svar: Inga tips är dåliga, är tacksam för allt! :)Jag försöker men tappar helt lusten när man kollar ut genom fönstret och ser snön .. Hoppas bara att det ändras när snön börjar smälta! :)
Linda Löberg


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar