Ljus party


Hej på er! Ska snart tvätta bort sminket och duscha men tänkte uppdatera lite först.
Idag har mamma haft ljus party här hemma (som tupperware fast med ljus) så jag, Oliwer och pappa åt middag i stan för att vara så lite i vägen som möjligt. Det blev pizza på Dinos (nyttigt japp ..) och fy vad god deras pizza är. Precis som den ska vara! Så ni vet lixom ..

När vi sen kom hem och skulle hälsa på alla så fastnade även jag vid bordet som var proppat med en massa doftljus. Jag ääälskar doftljus något så otroligt, så snart kommer mitt rum dofta äppelblom
Vill ju att dom ska komma nuuu, haha. Ska visa dom för er direkt när dom kommer för dom är så fina!

Ett lite halvdant inlägg men jaja, nu ska jag ta och fixa mej så hörs vi!

B R O W N S U G A R

Sv: Men åh tack! Detsamma till dig snygging :)


URL: http://www.brownsugar.blogg.se  Postat den:  2013-03-08 / 13:52:40

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar