And you will never know, just how beautiful you are to me



Hej på er godingar! Idag är det söndag och snart är klockan läggdags, börjar känna att tröttheten kommer krypandes. Och trots att det är måndag imorgon så känner jag ingen söndags ångest, måndagar är en ganska skön dag för min del. Börjar kl 09.05 med vip (mentorstid), därefter idrott, lunch och syslöjd. Nackdelen är väl att jag har matte från 14.20 till 16.00 men det är bara att bita ihop.

Jag har haft en väldigt skön helg, bara tagit det lugnt. Firat min faster och därefter min moster, så har fikat så det räcker på ett tag! Har sedan bara myst med min saknade pojkvän som jobbat hela veckan. Vi har även umgåtts lite med Patrik.

Och sen så har jag fått en hel del grejer dessutom! I lördags när jag stod och gjorde frukost så kom pappa hem med ett paket till mej, och vad tror ni han hade gjort? Han hade farit och köpt en ny dator till mej! Älskade pappa ♡ Fick även en locktång utav min faster och en foundation utav Emma, kan visa den senare, gillar den skarpt! Rikard har även fixat lite ljud till min dator så nu är jag nöjdare än nöjdast! Har inte haft ljud på datorn i ca 3 års tid, har inte ens kunnat lyssna genom vanliga högtalare. Förstår inte hur jag har klarat mej.

Blev lite mycket text men får bli så ibland! Nu ska jag ta och borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen och smsa lite med mitt hjärta ♡ Älskar honom något så otroligt. Hoppas att även ni har haft en bra helg!




 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar