Luckiest girl on the planet



Note: Om ni undrar varför jag inte bloggar speciellt bra just nu så är det för

1. Jag har ungefär nada att blogga om
2. Jag håller på med en ny bloggdesign och när jag väl har börjat så blir jag fast och gör typ ingenting annat.
Kommer lägga upp den om ett tag och ska då bli bätte på bloggningsfronten!

fannie karlsson

din påsk lät ju bra :)

Har vart lite off, så förlåt för sent svar ;)


URL: http://fanniekarlssons.blogg.se  Postat den:  2013-04-20 / 16:35:55

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar