Lets fall in love and never look back



Hej på er! Klockan är lite efter halv 8, och jag är vaken. Sov hos Rikard inatt och han jobbar satt det vara bara att masa sig upp ur sängen, och nu ligger jag här hemma i min egen och kan inte somna om. Men det var det värt ♡ Min fina.

Igår fick jag värsta suget efter bullar, så efter några timmar (efter att jag köpt det som saknats) stod det ett gäng vaniljbullar på bänken i köket. Så himla gooott. Börjar känna att magen kurrar lite så funderar på att smyga upp och ta en, hehe


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar