En helt vanlig onsdag



Idag har det inte hänt så mycket. Har haft nationella i engelska idag, är skapligt less efter förra veckans då jag hade 5 st. Men nu är halva engelskan klar iallfall, har 2 kvar tror jag och sedan 3 st i matte, sen så är det äntligen klart. Förstår dock inte varför man ska muntligt i matte .. (?) yeye.

Jag har även träffat världens sötaste lilla Elton idag, Emmys lilla hundvalp som hon fick hem i helgen. Ville bara ta med honom hem, så himla söt! (Simone som tagit bilden) Sen så har jag varit ute och sprungit och bakat lite. 4 dagar kvar tills my sweet 16 och 6 dagar kvar till valborg. Tror nog det kommer bli riktigt kul.
Och jag säger som alla andra, den som inte har firat valborg i Uppsala har aldrig firat valborg.

sannas rum

Åh vilken sötnos :)

Svar: Mycketmycket sötare i verkligheten dessutom!
Linda Löberg


URL: http://sannasrum.blogg.se/  Postat den:  2013-04-27 / 18:13:41
sannas rum

kan tänka mig det :) önskar att jag hade tid för en liten valp!

Svar: Det skulle vara bra härligt! Mina syskon är dock allergiska som blir inga djur för oss heller :/
Linda Löberg


URL: http://sannasrum.blogg.se/  Postat den:  2013-04-27 / 20:34:16
sannas rum

Vad tråkigt! Jag längtar tills vi har tid för en, förhoppninsvis nästa sommar :)

Svar: Jo, det är synd. Förhoppningsvis kan jag skaffa en liten kisse eller något när jag flyttat hemifrån. Ett tag kvar dock men haha :/ Åh, vad härligt. Vore ju så mysigt och ha en liten ulltuss hemma :)
Linda Löberg


URL: http://sannasrum.blogg.se/  Postat den:  2013-04-28 / 13:01:34

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar