Du är det finaste jag vet, när allt annat här är falskt och fel


Bild tagen från google

Helgen har jag tillbringat tillsammans med en sjuk pojkvän och Louise. Har mest suttit bänkade framför tvn då Rikard inte direkt haft ork till något annat. Men jag har haft en mysig helg ändå, hoppas bara inte jag också blir sjuk såhär innan valborg. Sen så har jag suttit och lyssnat på Håkan och njutit av att våren faktisk är påväg! Har aldrig någonsin längtat så mycket efter sena sommarkvällar och grilldoft som jag gör just nu.


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar