Blå himmel och sol



Åh, det är så himla fint väder idag! Har bakat lite och sen bara legat ute i solen, så sjukt välbehövligt. Och det är så varmt och skööönt + att det är viksta marknad idag så det åker runt en massa fina bilar i Björklinge idag vilket gör sommarkänslorna ännu starkare (för mej iallafall). Hoppas hoppas hoppas att detta väder håller i sig till valborg!

mergimtare ♛

Grymt fin blogg har du!
- bloglovinbyte?

Svar: Tack så mycket, detsamma! Ja visst, säg till när du börjat följa så gör jag också det :)
Linda Löberg


URL: http://meeergimtare.blogg.se  Postat den:  2013-04-28 / 08:08:39

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar